Conflicte o assetjament? Com prevenir i gestionar l’assetjament laboral en les organitzacions
DESCRIPCIÓN DEL CURSO
L’assetjament laboral “és el conjunt de comportaments, accions o conductes exercides per una o diverses persones, de manera sistemàtica, destinades a danyar la integritat psicològica i/o física d’una o més persona, amb l’objectiu de destruir la seva reputació en l’entorn laboral i afectar-lo en l’acompliment de les seves funcions, o provocar l’abandó del lloc de treball”
CONTINGUT:
- Què és l’assetjament laboral: definició i objectius que pretén
- Diferència entre “conflicte i assetjament”
- Tipus d’assetjament laboral
- Classificació conductes d’assetjament: laboral
- Mites sobre l’assetjament
- Les 5 Principals accions d’Assetjament laboral
- Agents que intervenen
- Predictors d’assetjament
- Fases de l’assetjament i conductes a les quals se sotmet a l’assetjat (*)
- Perfil assetjador: motivacions i conductes associades (*)
- Perfil assetjat (*)
- Conseqüències per a l’assetjat
- Com intervenir l’organització: aplicació del protocol d’assetjament laboral
CONDICIONS DE PAGAMENT:
- Mètode de pagament: Transferència bancària (Veure condicions de venda)
INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS: Al telèfon 653184393 o email: acat@acat.cat.
Duració: 5 hores
Formació integrada en els Plans d’Igualtat de les organitzacions.
Modalitat: Presencial per a grups.
Dirigida: a qualsevol col·lectiu que compon la plantilla de l’organització.
Dates a consultar: adaptades a les necessitats específiques de l’empresa.
*Es requereix un mínim de participants per a realitzar el curs.